31 Temmuz 2011 Pazar

Sevimli Kedicikler :)


Ah şu kedicikler yok mu ?
İnsana hem huzur hem sağlık veriyor.Hani kedilere 'nankör'derler ya o insanlardan nefret ediyorum ! Kimse kedilere nankör diyemez. Ne alaka ya ?! hem tatlı hem sana muhtaç o ! Nankör falan değil , gerçektende tatlı değil mi ? Bu bizim kedimizdi ... :( bir zamanlar... ahhh ahhh onu çok özlüyorum ADI : TARÇIN .... Onu çok ama çok seviyorum her zaman anneannemden dışarı çıkar sonra insanlara kendini masum gösterir insanlarda dayanamayıp kapıyı çalardı içeri girsin diye miyavlayan pisiciğim...Ladeşim de çok haklı hakikaten ... Sokakta yaşayan hayvanlara da sahip çıkmalıyız onlar da canlı değil mi (her ne kadar köpeklerden çok korksamda) ÇAKTIRMAYAYIM :D neyse yinede ben tüm hayvanları çok seviyoum .ve adını anmak istediğim en hoşlandığım hayvanı tanıtmadan da geçmeyeyim : BEYAZ KAPLAN'm sen bana göre hayvanların en asilisin !!! :)




Zeynep*

2 yorum:

  1. yanlız ladeş hakkaten kediler nankör olur seversin seversin bi cırmıklar sonra ağlarsın

    YanıtlaSil
  2. valla ben bilmem ladeş :D bizimkinden hiç öyle bişey görmedim...

    YanıtlaSil